zondag 2 november 2014

Om op te eten....


Toen ik dit mooie stofje zag bij Chellebel wist ik dat dit het ideale stofje was voor een kleedje voor mijn metekindje...
Vandaag kwam ze op bezoek en moest ik het kleedje enkel nog omzomen....
Toen ze binnenkwam en direct vroeg Marraine, c'est pour moi?  wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt...
Om op te eten was ze in haar snoepjeskleedje...
(en neen, ze ging het vandaag niet aandoen want ze zal het morgen aandoen voor naar school te gaan en naar juf te tonen :) )

Stof: Chellebel

En toen ik dit "lekkere" stofje kocht, kon ik de verleiding niet weerstaan om ook deze 2 prachtige katoentjes te kopen:

Ik zag er al een paar prachtige creaties uit en hoop heel snel ook iets moois uit deze stofjes te kunnen maken.

1 opmerking:

  1. Ideaal stofje voor zo'n mooie meid !
    Knap gemaakt!

    Heel veel liefs
    Marieke
    (www.uniquemarieke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen