zaterdag 17 januari 2015

handtassenzoektocht

Een paar weken terug was ik op zoek achter een handtas... de ene te klein, de andere veel te groot...
de zoektocht eindigde in niets...
of toch, bij de openstofjesdag van framalo zag ik skai liggen, de kleur was mooi... maar zou ik dat wel kunnen verwerken?  Ik hoorde al van collega-pfaff naaisters dat dit zonder probleem zou lukken, maar misschien lukt het bij mij toch niet... Uiteindelijk ging ik toch  naar huis met een stuk van deze en tussen de coupons vond ik nog een stofje die hier perfect bij ging passen om de binnenkant af te werken...
Ondertussen zijn we een paar weken verder, de skai al enkele keren in mijn handen gehad maar toch telkens teruggelegd, tot gisteren...
De skai lag op tafel.. nu moest ik enkel nog kiezen welk modelletje ik ging maken... best iets simpels voor die eerste keer...
Ik koos voor een patroontje dat ik al eerder eens gemaakt had: de finch van Fynn.
En dit werd het resultaat: een klein eenvoudig handtasje:

Ik denk dat ik weet wat het volgende project zal zijn: nog een handtas maar eentje met veel zakjes ;)

Patroon: Finch
Stof: Framalo


2 opmerkingen:

  1. En Met je pfaffke was dit waarschijnlijk een fluitje van een cent om deze handtas te maken.Heel mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen