dinsdag 13 januari 2015

Ninja's

Onze Rune is helemaal gek op de ninja's
Een paar weken terug zag ik op de fb-pagina van de Stoffenstraat een mooi ninja-stofje...
We waren toen net bezig met de herinrichting van de slaapkamers en Rune wilde een ninja-kamer.
Een naai-vriendin die in de buurt van de Stoffenstraat woont, haalde er 5m van...
Ik maakte gordijnen voor zijn kamer en decoreerde nog een paar andere spullen met ninja's waaronder een nachtlampje...


Morgen moet hij met school gaan zwemmen, en wat zou er nu leuker zijn dan een leuke ninja-zwemzak...  Zo gezegd, zo gedaan: ik gebruikte het patroon uit Zo geknipt 1 (dat had ik al meermaals gebruikt zodoende moest ik niet meer gaan tekenen en kon ik direct beginnen met de stof te knippen)...
En tegen dat Rune terug kwam van school lag hier deze leuke zwemzak klaar...


De ninja's zullen hem wel helpen om eindelijk het zwemmen onder de knie te krijgen (of dat hoop ik toch)

1 opmerking: